Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Sunday, October 25, 2009

betolkah apa yg aku dgr...............


pembentangan lalu bersambung lagi hari itu...kumpulan saya meneruskan pembentangan kami...kami mencari bahan pada pukul 2 pagi..macam biasa kami sukakan 'fresh'...hehe.. kerja last minutes le tu...jgn la tiru sikap kami...ecah rakan seperjuangan saya memulakan pembentangan dengan memperkenalkan ahli kumpulan....seorang demi seorang membentangkan tajuk masing-masing....saya menerangkan tentang penyu di pulau redang menarik perhatian rakan-rakan...mereka memberi reaksi yang memberangsangkan kepada kumpulan kami...walau timbul sedikit perasaan malu tetapi saya gembira...tidak sia-sia saya dan rakan - rakan seperjuangan berhujah dan menerangkan kepada rakan-rakan...nampaknya mereka dapat apa yang kami sampaikan...seusai kami membuat pembentangan....kami dikomen oleh pensyarah kami...dah macam malaysian idol pula.... "bagus....inilah kumpulan pertama yang saya lihat benar-benar bersedia"... itulah komen pensyarah kami..terkejut saya mendengarnya... bersedialah sangat..mencari bahan saja sudah pukul 2 pagi...esoknya kami terus membuat pembentangan secara spontan...seperti tidak sesuai pula pujian itu untuk kami...kami mana pernah bersedia bersungguh-sungguh....kerja last minute..lepas tu bertawakal saja lah....jangan tiru cara kami...boleh membawa padah........

No comments: