Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Saturday, November 14, 2009

Status Apakah Aku???


hari itu saya hanya menemani sahabat saya membeli nasi lemak di hujung jalan....terasa nak membeli tapi...benjo dah ada di dalam tangan....mampukah saya nak sumbatkan juga makanan-makanan tu dalam perut yang tak sebesar mana pun....saya tangguhkan dulu niat di hati.....saya kata tunggu la makcik...dua tiga hari lagi saya pula yang menjadi pelanggan makcik...apa yang menjadi idaman di hati tak mudah dilupakan begitu sahaja..sesudah dua hari saya mengajak kawan saya keluar...sudah lama saya tidak keluar bersamanya....perjalanan pulang dalam hati ini cuma ada nasi lemak... "makcik ni saya datang menurut janji yang telah dibuat dengan diri sendiri...aku kini menagih janji....ku tunaikan sendiri...ku menyusuri jalan-jalan dengan pelbagai perasaan...tetapi....tggal hanya beberapa meter sahaja...ku lihat hanya lorong sepi... "makcik tak sudikah saya menjadi pelanggan makcik hari ini..." kecewanya hanya Tuhan yang tahu....saya terus menyusuri jalan dengan hati yang membengkak....Ya Tuhan aku terlalu menginginkannya..... bestatus kempunankah aku???

No comments: