Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Monday, November 9, 2009

kenapa aku malas???

jam 12.47..aku masih tercaguk di atas kerusi ecah melayan laptop ni..tak sedarkah aku..assignment aku menanti kepulangan aku...menanti untuk ia disiapkan....aku terus leka...hmm..sampai bila aku harus di sini???sampai bila???sudah lah..aku cuma memastikan blog ini tak bersarang kerana tak di update dan dilawati...cukuplah sekadar ini..untuk pembaca blog...doakan aku rajin2 selalu dan success dalam hidupku...ameen....sekian wassalam..moh baca buku..moh kita mengira..main dgn nombor....makayah doakan adek ye!!!assalamualaikum...

No comments: