Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Thursday, September 24, 2009

tak ku Sangka...



sedang aku bersantai-santai di depan televisyen..tiba-tiba terdengar enjin kereta. siapa pulak yang datang ni. rupa-rupanya kakak aku balik..kakak aku merupakan cikgu seni..dulu dia melanjutkan pelajarannya di UPSI..dengan kesempatan yang ada..aku pun mengambil kesempatan di atas bakatnya."akak tolong buat design rumah idaman jap,kasi idea"..itu lah ayat perangkap aku..akak aku angguk sebagai jawapan...apalagi..berbunga-bungalah hati ini..nak dipendekkan cerita..akak aku pergilah surf internet..dia bagi idea untuk buat glass house...denga tenang aku ungkapkan perkataan ini.."best kowt...rumah banyak gelas"...serentak itu jugalah kakak-kakak ku ketawakan aku.."adoyai adekku mcm mana nak jd engineer.." itulah respon kakak ku...rumah banyak gelas tu pada fikiranku rumah kaca..cuma cara penyampaian ku salah..bukannya umah yang dipenuhi gelas-gelas...huhuhu..moralnya..sebelum cakap fikir dulu..tengok la tak pasal-pasal aku jadi bahan ketawa hari ini...

No comments: