Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Thursday, September 24, 2009

pEliK tApiiii BeNArr!!




semalam detik bersejarah dalam hidup ni...kepelikan yang teramat sangat melanda diri ini..berdenyut-denyut otak ku berfikir tentang perkara itu..pelbagai soalan muncul..bagaimana?bila?smua bermain difikiran ku ini....isyh..biar betul???kakak aku..tak pernah serius bila berkata-kata..bertubi-tubi bagai peluru berpandu soalan yg ku ajukan pada akakku...macamana buka handset aku??macamana baca mesej aku..sedangkan aku begitu memastikan tiada pencerobohan berlaku..handset aku dilengkapi security code dan pin code...sesak nafasnya dengan tindakan aku yang bagai polis sedang menyiasat yang tertuduh..selagi aku tak puas hati..siaplah dia...sekali fikir genius betul kakak aku....boleh ceroboh hak privacy aku...dalam aku buli dan memaksa dia memberitahu aku..aku juga turut diperbodohkan.."ok2 achik bagitau..off hanset dlu" itulah arahan dia..aku menurut saja.."pastu masukkan pin code kamu"arahan seterusnya dr dia..hmm baru aku sedar aku diperbodohkan..dah suruh aku masukkan pin code n security code bukanlah cara itu dia menceroboh hak privacy aku..caranya dah pasti tidak menggunakan pin code dan security code...hmm kecewa rasanya..tapi aku tak putus asa..sehingga dia dah mampu menangkis serangan dari aku...dia mengalah juga...sekali fikir...akak aku mmg genius..TAPI...2 kali fikir..aku lagi genius..aku berjaya jugak buat kakak aku berterus terang...

No comments: