Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Tuesday, September 13, 2011

saya minta maaf


sumpa saya sayang kamu semua .
kakaishah emy chika seha saya sayang kamu semua
sangat sangat sangat menyayangi anda semua .

memang salah norain .
berpunca dari sikap tangguh menangguh yang ta pena berubah dalam hidup norain .
menyusun sepuluh jari minta maaf pada anda semua .

cyes da tgh mlm teringat kate2 kakaishah . tuka number ta bgtau siap lah kau !
skrang hambik kau ! nyaris ta repot kat balai je kehilangan norain ni .
terharuuuuuuuu .

betapa bersungguhnya mereka cari saya .

-------> lihat bawah



ain sayang korg sume .



model : kakaishah yang cantik cun melecun . rindu kamoo .

minggu ni kite jumpa dan saya rela jika dihukum .
hukumlah saya untuk kurangkan ase bsalah ni .

so sory :(

sayang sayang sayang sume ..




2 comments:

didi nadine said...

pe laahhhh sob ni . hahah

ciknonet said...

haha . tangguh ni punye hal . norain insaf .