Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Wednesday, July 27, 2011

i got it


hari ni sangat letih . jarang sangat kelas sampai petang macam ni .
selama ni macam nak batal je semua .
sampai tu kadang-kadang 1 hari 1 kelas 1 malaysia ! hehe ..

tapi ...
arini dari pukul 8 pg sampai lah 4.30 ptg .
otak pon naik beku dah . sebab kelas last dalam aircond .
sejuk da macam menyorok dalam peti ais lah .

balik2 terus nampak si penyu ni atas bantal .
ouhh rindu ny kat sayang sekor nih .
so terus buat keputusan untuk nama dia .
semalam nai ad bagi nama nyunyu .
ye . saya terima . tapi tambah sket lagi . bg dy ad full name .

ehem .. ehem .. cik penyu na kenalkan diri jap .


" hai semua ! nama saya NYUNYU YUYU . hihi .
erm na panggil saya . panggil je apa2 yg korang ase bkenan . tapi tuan saya panggil saya nyu je kadang2 tuh . heee "

haa .. tgk na posing sangat dengan nyu ni sampai ta nyempat na mandi ke ap ke .
blek2 kelas yg penat lelah ni . terus posing .
tgk la mata dia . kuyu jep .
tu pasal bagi nama nyunyu yuyu . penyu mata kuyu . hahaha .
pape pon . . . . i.like.it.damn.much

No comments: