Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Tuesday, June 14, 2011

dunia dah terbalik

siang kamu , malam bg saya
malam kamu , siang bg saya
tadi terasa macam awal je la lagi
dengan slumber dail la number mak ak
eh2 . ta angkat plak . skali tgk jam da 1 pagi da
mesti mak dah tido

untuk kakak zurina saya
bukan adik ni kerek ke apa
jarang kontek
tapi sebab ni lah
semua dah terbalik
xkan na kol org tgh2 mlm yedak ?

untuk didi . tido secukup ny
nanti ketat je muka ta cukup tido
ak takpe
relaksss je . hahahahaha .

okei ntah bile jadual idop saya akan kembali normal .
doa doakan ye semua
letih hidup mcmni .



smile .

luv u all




2 comments:

didi nadine said...

hehehe . untung laaa kau hati kering ~
tape pas ni aku ckop tido tade laaa ko denga aku merampos lg . huhuhu

ciknonet said...

hahaha . didi mmg mcm tu . smpai skrang pon mcm tu . serabot je muke . haha . jum kite g spa , hahaha