Labels

ciknonet (78) kanda (46) hati (36) rapu raban (35) puo (30) bFF (27) perIStiwa (25) getik getik (24) kesukaan (19) mummy daddy (19) si tecik (16) kawan (14) kaum kerabat (13) mpkk crew (10) no moTiFF (10) sheet (9) puitis (8) ketio crew (7) nasehat (6) UTHM (5) shoping (5) umah 13 (5) mai meranjo (4) org2 yg baek aty (3) geligeli (2) s1ng s0ng (2) so sory (2) taleponne (2) da rock (1) plkn crew (1)

Monday, February 14, 2011

m0st wanted !!


hah ! ni dia kawan baik saya :]

mule-mule masa saya kenal dia ???

cmniee ctenyer ..

pabila da mula bosan dan bosan dan bosan ..saya dan kawan sy mula bjalan jalan dan jalan tanpa arah tuju .utk mndapatkan tujuan kite perlu ajak lagi mmbe bg meriah sikit ..dan mmbe sy tu la bwk makhluk Allah sorg ni ..wow ! hensem betul ..rupe ny malu malu miaw dia ni ..kaku je ..klakakan ? sy pantang tgk org malu2 mula la suke mengaco ..bio idup ta tenang ..hehe..pastu mule saya kaco kaco dia ..

da bulan bulan..

ntah macamane terase na msj dak malu2 miaw ni ...sy pon kontek dy ..kaco kaco kaco ..erm dia bole ckp sy bapuk kaco dia .haha .sy ni wanita melayu terakir auuw .setelah pkenalkan diri saya ..baru dy kenal ..hehe .upeny ta btol jgk otak dy ni ..ngat senyap je ..hari ptame msj da buli buli dy ..minx jadi runner nasi lemak bukan tok saya je tp tok seisi rumahtangga saya ..kesian dy ..tketar2 na hantar ..almaklumlah malu2 miaw ..hehe ..sejak tu lah dy jadi kawan bek saya ..

sekaranGG ...

susa senang sy crik dy ..lantak la dy rimas ..dy tpakse layan jgk ..da jdk kwn sy ..haha ..tp dy slalu saba je ..lyn je ta byk bunyi ..hehe ..bile sy ta dpt tido cm semalam ..sy koling2 dy ..dpt la tido pas da nyusahkan org ..baru jdk tenang ..ak ta tido ,ko pon kene jaga jgk ! haha .sy kejam dy tetap sggup bkwn dgn sy...sbb tu sy sayangg dia ...hehe

8 comments:

DayaMohamed said...

fuyyyoo. siap ade entri khas lagi ni. sape ni sob ? lupelah.

ciknonet said...

hehe .kwn bek saya lah ....hehehe .

hawa said...

haha~~request dr aku:nila nak ada khas utk aku weyh.^.^

didi nadine said...

pas ni pgl sob AH SOB laaa ^^

ciknonet said...

hahaha...bole2 tp minx kebenaran kering ak ni dulu .haha

hana said...

emm..
so sweet
huhu

Aimifiqa said...

x cite pun kat saya~ huhu T.T

ciknonet said...

hehe ..koling lah .mxis au